keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Juhannus-alet

Dodiih, tänään oli siis päivä, että tämä neiti otti mitsun alleen ja kurvasi Ideaparkkiin tyhjentämään Juhannus-aleille lompakkonsa (ja visansa ).

Oon koko kevään/kesän himoinnut Jeffrey Cambpell- kenkiä ja tsiikaillu useamman kerran mm. Nelly.comista ja nyt löysin samantapaiset Spiritistä. Ekaks hihitellen kokeilin kenkiä, mut mitä kauemmin hillluin ne jalassa kaupassa, sitä enemmän halusin ne! Nää on niin mun must-syksykengät (ja kesä, tietenkin).
Nää wanna-be-Cambpelit eivät olleet alessa, mut opiskelijakortilla Spiritistä saa -10% etuuden normihintaisista tuotteista.
Alessa taas oli musta wedget, joita oon kevästä asti himoinnut hulluna!
Kiran sanoin; hei, nyt on kesä, silloin saa ostaa paljon kenkiä! ;)





 Oon myös himoinnut printtihousuja, joita alkaa tuleen entistä enemmän kauppoihin. Omani löysin Mangon alesta vajaalla 17eurolla. Mulle ei normisti passaa tän muotoiset housut, mut kun laitan korkkarit jalkaan, niin asu muuttuu huomattavasti paremmaksi. Tää koko on myös jännä, kun jostain kohdista reisistä meinaa kinnata vastaan, kun vatsasta nää on melkein liian isot. Mut sit kaventelen tarvittaessa. Parempi ottaa iso koko, kun mun reidet on valtaisat! (kiitos mm. geenien). Mangosta mukaan lähti myös mustat peruskorkkarit, joita näkyy nyt paljon blogeissa ja lehdissä. Ihanat mm. farkkujen kaa!


Äyäyäyääy, Janilla on taas joku känkkäränkkäpäivä, joten se mankuu läppäriä, et voi kattoo CSI:n. Eli tähän listaan vaan ostokset, ja painun itekin nukkuun... byebye.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti