lauantai 22. syyskuuta 2012

tylsää pukeutumista ja turha postaus

oon ollut jotenkin tosi laiska-pukeutuja lähiaikoina. Ehkä tää kouluarkikin tuo oman lisänsä pukeutumiseen, mut vähän turhan tylsästi meinaa nää vaatetukset mennä. Aamulla helpoin, nopein, mukavin ja mahd. huomaamattomin asu käteen ja menoksi.






Sama pätee myös ulkoiluvaatteisiin. Oon kyllästynyt mun lötköihin takkeihin ja oon kuolannut ihania särmikkäitä syystakkejakin kaupoissa(vähän liian tyyriitä mun syksyn budjettiin + mulla on jo noi lörttötakit).

Sama pätee jakkuihin. Mulla on miljoona lärttäjakkua, mut oon kuolannut oikein särmikäistä ja istuvaa mustaa jakkua. Monessa paikassa on ollut ihan jees, mut aina joku on vähän "huonosti",etten oo viitsinyt moiseen budjetoida. Eilen Vilassa kokeilin taasen jakkua. Luulin, että leikkausten pyöreys ei ois miellyttänyt mua, mut täähän on ihan täydellinen jakku! 






Seuraava ongelma; koko. Mulle istuu niin M- kuin L- kokokin hyvin. Haluanko, et takkia on hieman löysempi (esim. jos laittaa paksumman paidan sinne alle) vai nafti jakku, mikä ei mee kiinni (en koskaan kyl käytäkään jakkua kiinni- yök!). M- koko siksi, että haen just sitä naftia jakkua, eikä isoo lörttöö. Mut L- jakku istuu hieman paremmin ja siinä on myös näin ollen isommat olkatoppaukset (i ike! selvennys; ei siis 80-toppauksia, vaan kimkardashian-toppaukset ;D ).

Jakut on mulla varauksella ja ajattelin käväistä vielä tänään tsekkaan josko jompikumpi jakuista lähtee mukaan. Will see.




 Joo, meen nyt laittautuun, että ehdin käydä siellä Vilassa. Mulla alkaa iltapäivällä burleski workshop, jonne pitää ehtiä. Tästä mahd.myöhemmin lisää :))
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti