tiistai 9. lokakuuta 2012

Ou Boye

Tänään olin koulusta poissa, sillä tämä neiti sairastaa näemmä märkärupia! Jee! Hand up in the air! Wuuhu!








Serkuilta oon näemmä saanut tartunnan. Ensimmäiset paukamat tuli su-ma aikoihin. Pieniä max. kynnen kokoisia punaisia läiskiä pitkin kehoa. Mulla niitä nyt on rinnoissa, alavatsassa, alaselässä ja takapuolessa. Ne ei ole märkinyt eivätkä märi nytkään. Kävin ma näyttään niitä terveydenhoitajalle, sillä tauti on erittäin tarttuva. Terkkari kuitenkin ole melko positiivisella mielellä, että kouluun saa mennä, kunhan muistaa perus hygienian, ym.
Ma olin koulussa (alkoi uusi jakso; kemiaa) mutta tänään tiistaina jätin väliin, kun noita paukamia oli tullut lisää (+ väsytti ja olo oli muutenkin hieman kipee + migreeni). Että sellasta.













Eilen koulussakin olin TOOOSI väsynyt. Katottiin joku ioni-video kemian tunnilla ja mä nukahdin! En koskaan nukahda koulussa, ellen oo tosi kipeenä.
Sit kotiin päästyäni sit vedin parin tunnin päikkärit ja lähdin hullulla kiireellä ajaan takaisin Tampereelle ja Tamperetalolle. Sillä siellä esiityi kokkolalainen viihdeorkosteri Guardi Nueva, jossa moni rakas tuttavani soittelee < 333
Setti kesti n. 2,5h ja paketti oli todella kattava ja mielenkiintoinen. Suosittelen kaikille! Oli kiva taas vaihteeks vaihtaa korkkarit jalkaan :)

Tänään emmin ja emmin kouluun lähtöä, minkä sit kuitenkin jätin. Tänään kuitenkin käväistiin Janin kaa Hämeenlinnassa heittään auto huoltoon ja pelaan siksi aikaa bilistä.



Huomatkaa punkkulasin vierestä tekoräpsyt xDD


Nyt siemailen punkkua (taitaa toi migreeni kyl tulla tosta punkusta, eikä niinkään väsymyksestä) ja tuijotan X-Factorya.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti