tiistai 23. lokakuuta 2012

Paidan duunausta timantein

Ostin Zarasta ihanan normi valkoisen neuleen 19,90e.
Oon ihastellu kaikenmaailman timantteja ja blingblig- koristeluita kuteissa, mutten kuitenkaan haluais ite käyttää moisiin vaatteisiin tuhottomasti rahaa.



Eli halusin itse duunata paitani uniikiksi.

Mietin kauan, mistä saisin ihania timantteja, kunnes muistin, et oon varastoinut jo vuosia kaikkee pikkukivaakrääsää tällaisia käsityöprokkiksia varten. Ja et kaiken lisäksi olin ostanut muutama vuosi sitten kirppikseltä (muistaakseni 1eurolla) biletopin, jossa älyttömästi timantteja. Ostin paidan juuri siihen tarkoitukseen,et voin irrottaa suuren määrän hyviä timantteja paidasta, sillä paita ei oikein muuten oo mun tyyliin (mut ajattelin tonkin paidan duunata ja ehkä sit myydä kirppiksellä).

Ajattelin laittaa noita timantteja vain toiselle olkapäälle älyttömästi, toispuoleisuutta hakien. Harmittaa hieman, et aloitin ekaks tekeen mustalla langalla ja (kuvan oton jälkeen) aloitin laittaan timantteja kiinni valkoisella langalla, mikä olis ollut alkujaankin parempi vaihtoehto. Jani sano, ettei eroa huomaa (mut se on hei mies!), et hieman viel funtsin jaksanko irrottaa noi ekat (mustalla langalla) timantit ja kiinnittää ne uudestaan valkoisella langalla. Hm...



Mut mä diggaan ihan himona tästä paidasta!! Kuvassa ei siis vielä valmis paita, lisäilen timantteja reippaasti ja laittelen kuvaa, kun paita kokonaan mieleeni. Jännittää vaan, kuikahan timantit pysyy mun ammattitaitoisella käsityöllä(?)

Yllättävän helposti noi timantit tonne paitaan saan, varsinkin kun voi telkun ääressä pikkaisen puuhailla aina silloin tällöin. Aivan ilman tapaturmia ei olla selvitty, sillä sain lävistettyä alahuuleni ohuen ohuella neulalla (ei  kiva tunne). Mut muuten jees.

Mitä mieltä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti