sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

MethodDraine Detox

Oon nyt juonut n. 20 päivää MethodDraine Detox puhdistukuuria, josta kerroin täällä.


Join noin 2 viikkoa kuuria normi safkan ohella. Kuurin aikana syödystä safkoista oli eriäviä mielipiteitä. Tietenkin kuuri varmaan toimisi paremmin, kun jättäisi kaikki "huonot" siksi aikaa pois. Kuurin aikana suositeltiin vähentämää; punaista lihaa, maitotuotteita, tupakkaa, kahvia, mustaa teetä, alkoholia, turhia hiilareita ja sokeria.


Kahden viikon jälkeen jätin kahvin pois. Tämä teki minulle aluksi tuskaa! Tein pientä kuolemaa jokainen aamu, kun muut hörppivät mustaa litkuaan innolla. Minä taas tyydyin erimakuisiin vihreisiin tee-juomiin. Tällöin huomasin myös vähentäväni punaisen lihan käyttöä huomaamatta. Silloin tällöin söin kyllä metukkaa ja jauhelihaa, mutten niin paljon kun ennen.
Maitotuotteita en muutoinkaan liikaa käytä, mutta kyllä päivittäin nyt ainakin yhden jogurtin vedin.
Alkoholia tuli käytettyä 2x kuurin aikana. Kerran hieman isommin (hyihyi, Teresa).

Paino on tuona aikana lähtenyt vain 1 kg !!!!!!!!!!! Eli painossa muutosta ei oikein näy. Mutta en voi kun syyttää itseäni, sillä vedin nytkin kahtena peräkkäisenä viikonloppuna melkoiset alkoholiannokset + krapulasafkat.
Mutta sitten taas saatoin huomata puhdistukuurin muutoksen muutoin. Kuuri lupaa nesteenpoistoon, ruuansulatukseen, suolentoimintaan, ihoon ja hengitykseen positiivissella tavalla.
Itse parhaiten näin muutoksen kasvojen iholla! Kasvot hehkuivat ja suurin osa epäpuhtauksista oli poissa. Ruuansulatuksessa ja suolentoiminnassa huomasin vain sen eron,että aine laittoi poistamaan ylimääräiset kaasut kehosta ja minä aloin röyhtäyttelemään. Röyhtäilin ekat 2-3viikkoa alituisesti, vaikken normaalisti röyhtäyttelekään!

kuva

Kuuri loppui perjantaina ja nyt oon nautinnolla vetänyt viikonloppuna nautinnolla kahvia. Mun olis tarkoitus maanantaina aloittaa saman tuotemerkin Slim puhdistukuuri, jota suoitellaan aloitettavan heti tän MethodDrainen jälkeen. Mut en nyt tiedä, miten tää mun kahviviikonloppu vaikuttaa kehoon,et onko se sittenkään niin vastaanottava tota ainetta kohtaan(?). Mä tutkailen viel tän päivän,et aloitanko ton Slim- kuurin vai toisen MethodDraine- kuurin, paremmalla itsehillinällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti