tiistai 31. heinäkuuta 2012

Autumn

Syksysyksysyks! Mun lempivuodenaika! AH!

Pahoittelen jo valmiiksi kaikkia kesänlapsia mun syksyihannoinnistani (vaikka joidenkin mielestä muka vielä on kesää jäljellä, pyhpah), mut mä rakastan syksyä!

kuva

Joillekin syksy on se aika vuodesta, kun tavallaan vuosi vasta alkaa (johtuen koulujen ja opiskelujen ja töiden alkamisen johdosta). Kun taas toisille se on sitten UV:n jälkeen tammikuussa. Mulle se on nyt, syksyllä. Kesän löhöilyn ja auringon ansiosta mä puhkun energiaa; mä pystyn mihin vaan, milloin vaan.
On siis hyvä aika aloittaa uudet kuviot koulun ja harrastusten suhteen ja mullehan on ihanteellisin tilanne kun ne molemmat toteutuu.
Meen 13.8 istumaan taas takaisin koulun penkille (niinku en olis niitä koulun penkkejä jo kuluttanutkin; peruskoulu 9 vuotta, lukio 3 vuotta, 5 vuotta ammattikorkeassa ja nyt sit 2 tulevaa vuotta amiksessa. terveisin; ikuinen opiskelija). Kyseessä on mulle täysin uusi ala ja täysin uusi koulu, joten kiva jännäkakka alkaa muhiin jo takalistuissa (wtf?).




Kun koulu alkaa enempi, alan käymään entistä enemmän liikuntakeskus Fressissä. Ollaan Janin kaa myös jutusteltu yhteisestä harrastuksesta ja itekin funtsinut,et jos aikaa riittää, niin otan jonkun uuden harrastuksen. Mm. oon aina halunnut potkunyrkkeilyyn ja aikuisbalettiin kaverin innoittamana. Vielä joskus kun aikaa riittää ;)

Sykysllä pursuan uusia ideoita ja innostun helposti! Paras aika siis alkaa vihdoin miettiin oman kodin sisustusta ja mahdollista remppaa. Haluun kuitenkin, et mietitään kaikki tarkalleen eikä mihinkään oo kiire (kuhan pääsen näistä kaameista verhoista ja lampuista jossain vaiheessa eroon!).
Oon myös jotenkin koko kesän haaveillu, et syksyllä sitten pääsen maalaamaan!!! En oo taas aikoihin maalannut, ja se on niin terapeuttista mulle. Ja mikäs sen parempaa, kun maalata syysauringon lämmössä punertuvaa ja kellastuvaa luontoa (ok, tää ei oo ihan viel ajankohtainen, mut tulossa pian > lehtien kellastuminen siis).



Rakastan syysauringon paahtavaa kuumuutta ja sitä,kun aamuviileyden aikoihin lähtee kouluun ja vetää takkia ja kaulaliinaa päälle. Rakastan villapaitoja, kaulaliinoja, pipoja ja kaikkia syysvaatteita. Rakastan syysmuotia ja sen värimaailmaa (viininpunainen, burgyndi, tummat värit, vihreä, ruskea, musta. OK; sinapinkeltainen ei iske. yök). Rakastan syysaktiviteetteja; sienestäminen, luonnossa oleminen, lenkkeily.

Mä rakastan ja odotan innolla syksyä! Mua ei yhtään haittaa, että kauppoihin on tullut jo viilapaidat, syysvaatteet ja kesäreleet seisoo laiskoina aletangoilla. Mua ei haittaa, että jokapaikka pursua koulutarvikkeita ja koululaisen intoa(ja laiskuutta).

bongaa Jani

 Tästä kaikesta syysintoilusta inspiroituneena taidan illemmalla käydä vaatekaapin läpi ja laittaa kesäkuteet jo odottelemaan ensi kesää. Vai onko vielä liian aikaiseta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti