maanantai 2. huhtikuuta 2012

maanantai 2.4

Mä en tykkää maanantaista, en mitenkään. Onneks tänään ei sen kummempia nihkeitä asioita oo tapahtunut, mut maanantait vaan ei oo mua varten.






Aamulla sain vaihdettua gyneajan ja rauhassa valmistautua ont-tapaamiseen. 1,5 tunnin ajan kahteltiin mun tekstiä läpi, ja hyvältä näyttää :) Nyt viel itseään niskasta kiinni,et saan sen kokonaan pois alta. Huomenna uudestaan kahteleen tuota yhteistekstiä (kun siis teen kaverin kaa opparia).



Koululta kävelin Rok- liikuntakeskukseen, sillä ne oli veloittanut multa jäsenmaksun, vaikka mun jäsenyyden piti loppua maaliskuulle. Saatiin hoidettua homma niin,että sain kuukausi kortin hieman halvemmalla :P





Siinä Anttilan talossa venasin,et Jani tulee koulultaan hakeen mua kotio, niin kolusin Seppälän ja Kapphalin alet. Olin aamulla saanut Kapphalilta tekstarin, et "ale- tuotteista -20% pois", eli sieltä sai melko havalla kamaa!!






Kotiin ja safkaa nassuun. Oon syönyt mielestäni ihan hyvin. Ihan hyvin. Mut tässä mun viikonlopun puntarointi painoni kanssa;
pe - 100g
la - 100g
su - 100g
ma + 400g

WHAT!?!?!?!?!

Justjust. Näillä mennään. Vaikka tiedän,että painonpudotus on vuoristorataa; ylös, alas, ylös, alas. Niin silti ärsyttää toi plussa!!

jompikumpi; vahva silmämeikki tai vahva huulimeikki. EI MOLEMPIA!


mikki-paidassa on hyvä meikata


No, sisäinen kauneus ja itsevarmuus se kuitenkin loppupeleissä ratkaisee mun mielessä, asenne vaan kohdalleen. Ja sitä asennetta ja itsevarmuutta etsiessä (oikeesti venasin vaan,et pääsen konellee kun Jani pelas) leikin meikeillä ja kokeilin opetella laittaan tukkaani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti