maanantai 23. huhtikuuta 2012

safkailua

Käytän kalorilaskuri.fi- sivustoa, jotta näkisin syömäni kalorit, hiilarit ja proteiinit.

Pyrin syömään proteiineja mahdollisimman paljon, ja ilman tarkempaan tarkastelua mä en ainakaan saa perusproteiinimääriä. Kun syö proteiinipitoista safkaa, niin nälkä pysyy paaljon kauemmin poissa. Hiilareita syön, mut koitan turhia välttää.
Mä oon melko koukussa mun ruokapuntariin, jolla puntaan aivan kaiken. No en ihan aina kaikkee, mut sillai puntaroin,et pystyisin sitten joskus ilman puntariakin arvioimaan niiden ruoka-aineiden painon.

Do we LOVE this leather vest...?

 Oh yes we do ! < 3

liivi Onlyn ~ 39,90e

Mutta nyt, kun olen kyläilemässä tädillä ja serkulla, jolla ei ole ruokapuntaria, olen ihan hukassa! Kuitenkin yllätyksellisesti osaan melko hyvin arvioida noita sapuskoja.  Mut juu, siis oon ollu ihan hukassa tän viikonlopun, kun en ole voinut tarkalleen merkata noita syömisiäni. En ole käynyt omalla puntarilla sitten keskiviikon, mutta tänä aamuna pakotin itteni sille kuitenkin nousemaan.



Yllätykseksi puntari näytti -1kg viime luvusta. Eli yhteensä tammikuusta paino on pudonnut -9,5kg! Herran Jumala mikä määrä! Tällaisessa projektissa sitä usein unohtaa sen, mitä on jo saavuttanut, ja pää painoksissa manailee ylipainoansa. Pitää tossa joku päivä, kun toi -10kg tulee ruutuun, niin oikeesti konkreettisesti ottaa vaikka maitopurkkeja sen 10kilon edestä, ja fiilistellä pudotettua painoa. Onhan tuo ihan mahtavaa!

Tällä jaksaa taas jatkaa määrätietoisesti ja kärsivällisesti eteenpäin.

Mut oo tammikuusta saakka miettinyt aloittavani jossain vaiheessa ton Easy dietin viikoksi- max. kahdeksi. Uskoisin,että nyt alkais olla hyvä hetki tälle. Täytyy tän illan viel perehtyä tohon diettiin vielä entistä paremmin. Dietillä haen lisäenergiaa, muutaman kilon painonpudotusta ja puhdistusta.

Tässä loppuun vielä päivän aamupala; avokado suolalla.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti