sunnuntai 6. toukokuuta 2012

060502012

Oon koko viime viikon noussut aamulla herätysten kautta. Tänään oli eka päivä kun sai rauhassa nukkua niin pitkään kun vaan jaksoi, ja nousinkin ylös vasta puolen päivän aikoihin (11-12).

Tän päivän asusutus; kukkapöksyt < 3 (spiritstore)
 Meidän kämppä oli katastrofin jäljiltä, kun a) viimeksi ko lähdettiin himasta treelle, niin ryyppyreissun jälkeen juoksin junaan siivoomatta sen enempää juhlinnan jälkia, b) tultiin to iltana myöhään himaan suurien kassien kanssa ja oon levittänyt ne pitkin lattioita ja c) eilen lähdettiin siskon lapsen ristiäisiin, joten siinäkin kiireessä heitin viimeisetkin vaatekappaleet ja korut pitkin nurkkia.


voiko mikään piristää niin paljon kuin kimppu kukkia!
 Täällä siis kirjaimellisesti valtasi kaaos. Tykkään asua pienen kaaoksen keskellä, oon onnellisempi ja idearikkaampi tuolloin. Tykkään myös, että tavarat ovat esillä, mikä Janille tarkoittaa siivotonta jälkeä. Miksi ostaa upeita esineitä itselleen, jos ne pitää piilottaa kaappien taakse ja laatikoiden uumeniin!!!? Oon tulevalle asunnollemme suunnitellutkin useita erilaisia ihania vaihtoehtoja, miten saan esineitä, asusteita ja asioita esille kauniisti ympäri asuntoamme (esmes lasikaapit).

Tänään heti aamukahvin siivittämänä aloitin siivouksen. Vielä ei kaikki oo ihan paikoillaan, enkä viel oo kerennyt pölyjä pyyhkiin tai imuroimaan (janin homma), mut täällä voi nyt sentään hengittää kunnolla!

Tällaiset korut sai kukkapuskien mukana.
 Tänään oon myös laitellu työhakemuksia pitkin poikin Hämettä. Ihan naurattaa, kuinka erilaisiin duuneihin oon hakenut syksyksi työpaikkaa (jos siis en pääse opiskelemaan). Saa nähdä mikä musta isona tulee.
Oon hakenut promootiohommiin, opetusatyöhön ja lasten kanssa työskentelyyn suunnattuihin töihin. Syksymmällä laitan myös myyjän hommiin hakemuksia, kun tiedän et niitä tulee kun kesätyöntekijät lähtee takaisin koulun penkeille. Tuun myös laittaan CV:ni kaikkiin mahdollisiin Hämeen kuntien kouluihin ja oppilaitoksiin, et mua voi käyttää sijaisuuksiin ym.

Äitin tuliaisia; amerikkalaisia lehtiä < 33
 Kävin sis viime viikon to Tampereen ammattiopiston kauneuden alan perustutkinnon pääsykokeissa. Pääsykokeet olivat pääasiassa pelkästään psykologisia testejä ja kokeita, ja voin vaan sanoa,että olipa hämmentävä kokemus! Ehkä yksi testin kysymys kiteyttää mun hämmennyksen; "Kiihotun kun koskettelen patsaita". Tohon piti vastata totta tai väärin. Ei niistä sen enempää, tulokset kuulema saa 14. kesäkuuta.

Tänään vielä jatka siivoilua ja duunailen opparia kuntoon. Kahden viikon sisään palautus, jesh!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti