perjantai 11. toukokuuta 2012

krapulamätöt +2kg

Otsikkokin kertoo jo kaiken, mut silti cammoon!

No ei, tiedostettu asia. Jos keskiviikona juo alkoholia mielinmäärin ja torstaina syö mm. sipsiä, kahta eri suklaalevyä, salmiakkia, cashew- pähkinöitä, paljon leipää, nugetteja, ranskalaisia ja äklökaloripitoista pastaa, niin ei mikään ihme, et paino nousee.

i did a french manicure (teipit kynsissä)

Mut tähän kohtaan moni sortuu ja matka loppuu. "Mä olen huono ihminen, kun en pystynyt vastustamaan suklaata ja siiderii". Pyhpah. Sitä on paljon paljon parempi ihminen, kun sit seuraavana aamuna kykenee tiedostamana asian ja duunaileen eteensä terveellisen kaurapuuron.

Ei näin voi tietenkään tehdä alituiseen; kultainen keskitie.
Onhan mullakin näitä krapulapäiviä kertynyt melkoisesti tälle keväälle, mut jotenkin tuudittaudun ajatukseen viimeisestä opiskelulukukaudesta. Vaikka pääsisin opiskelemaan ensi syksyksi Tampereelle, en usko että silloin jaksan relleestää samalailla ko täällä.
Siellä ollaan "aikuisopiskelijoita" ja meillä yhteinen asunto n.40min ajomatkan päässä koulusta. Plus jos ens keväänä hommataan koiruus. Kaikella hyvällä ja pahalla annan nyt itteni rellestää rauhassa, n. 3-5kertaa kuukaudessa.

done!
 Niin palataan takaisin tän päiväseen, eli uuden alkuun, tai pikemminkin vanhan jatkumoon.
Eilen aloitin laskee kalorit ton ilmakuivattukinkku-feta-pinjansiemen pastaan saakka, mut iltapäivään mennessä mun kalorit oli siltä osin kulutetut (eli n.1400kcal). Sit annoin olla, kun teki NIIN mieli suklaata. Ja koskan mun oikeesti tekee NIIN harvoin mieli suklaata, päätin käppästellä Cittariin. Mukaan lähti myös muuta mättöä, sillä mun on myös tehnyt NIIN mieli sipsiä tässä hetken ajan jo. Sipsiä mun on tehnyt koko kevään mieli, mutten vaan oo saanut aikaiseksi(uskaltanut) ostaa. Ostin kylläkin vähäkalorisempia sipsejä kokeiluksi, mut ei se yhtään auta asiaa, et ne on törkeen suuria kaloripommia!
Olin varmaan koko illan jossain hiilarihumalassa; vuoroin makeeta, vuoroin suolasta. KOKO illan!

mun eilinen pasta

Ja se myös näkyi ja tuntui; turvotus, piereskely, vatsan yliaktiivinen toiminta, pinnallinen hengitys. Ja kaikenlisäksi seuraavana päivän +2kg!!

Dodiih, takaisin arkeen ja aamun aloitinkin avokadolla ja mukillisella kahvia. Sit tein jämistä kermaviili-tonnikalamössön, jonka söin 3x ruisleivän päällä + lasi appelsiinimehua.
Kohta juon muutaman kupin kahvia, kun alan väsäileen opparia ennen kun sit klo16.45 lähden jumppaan.









Tänään olis tiedossa kaksi jumppaa, kahtoo vaan miten kunto ja paikat kestää; BodyPump ja SH`Bam (tanssijumppa).

Illalla olis tarkoitus mennää rakkaalle ystävälleni duunaileen iltasapuskaa ja höpötteleen tyttöjen juttuja. Sillon varmaan tehdään jotain kevyttä, jotta mun turvotus hieman edes alkais laskeen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti