maanantai 21. toukokuuta 2012

MNG

Tänään tuli Mangon paketti himana, jej. Nopeeta toimintaa, jos viime viikolla (ke-to) tein tilauksen ja maanantaina jo ovelle saakka kuljetetaan! Suosittelen!

Muutama tuote lähtee palautukseen, enkä niitä nyt sen erityisemmin oo kuvaillut. Mangon pakkaa todella huolella vaatteet, joten ei oo pelkoo että esmes ohut toppi olis kietoutunut henkarin ympärille tai vastaavaa.
Paketissa oli mulle extrana, jonkinlaisena tilaajalahjana Mangon kangaskassi. Toiseksi yllätykseksi paljastui yksi ylimääräinen tuote(en oo kuvannut tätä tuotetta). Tämä tuote oli S-kokoinen vaalean sininen/punainen toppi. Tätä tuotetta en ole tilannut, eikä se näy tilauslistassa eikä laskussa. Jännittävää.

Mutta sitten itse tuotteisiin;

 Tätä kääntelin kauan päällä,et haluunko jättää tän itselleni. Mutta kun Janikin oli sitä mieltä, et jätetään, niin totta kai mä se otin! Vaikka paidassa ihanat kultaisen kimaltelevat raidat, niin tää musta sopii paremmin ehkä syksylle kun kesäpaidaksi.







Tää kultainen kimalle paita on ihana! Ainut hieman hatara puoli oli, et tää on tosi iso L-kokoinen paita! Yleensä Mangossa L-kokokin on enemmänkin pieni m, mutta nyt kaikki tässä paketissa tulleet tuotteet olivat kyllä melkoisen isoja. Mut en viitsi vaihtaa kokoa, ja kivahan tää on vähän enemmän tunikamaisenakin (vyön kanssa tai ilman).







 Tää oli kans hieman iso mekko... mut mä en millään jaksais sitä vaihto-operaatiota(!!)... et saatan joutua kaventaan tätä tai sit tunkeen turhan kankaan tollasen vyön "sisälle". Tää on aika pitkä mekko, ylettyy kepeesti polviin saakka. Mut kauheen kiva, että mekkoa voi muutella esmes vyöllä vartalotyypilleen ominaisella tavalla. Kun mä oon niin lyhyt, mulle ei sovi pitkä mekko. Kokeiln laittaa ton vyön lantiolle, mut Janin sanoin; näytät epämuodostuneelta keilapallolta. Kun kaula-aukko on noin "tukossa" ja laitan lantiovyön, mun yläruumis näyttää kilometrin pitkältä + röyhelö, isohko alaosa = epämuodostunut keilapallo. Pitkälle tai laihalle toi vois toimia noin, mut mulle ei.






 Sitten korut; ristikaulakoru (sori, ei näy kunnolla ton mekon taustalta) ja korvikset. Korviksia pallottelin kans kauan,et pidänkö vai en. Noi on todella painavat, mut ei Janin mielestä kuitenkaan näytä liian painavilta (omistan korviksia, jotka vetää mun korvalehtiä paljon enemmänkin alaspäin painonsa vuoksi). Mutta koska Jani sanoin näistäkin tykkäävänsä (sopivat kuulema mulle sen mielestä), niin korut jä korviini.


Voi Jake-Jääkarhu raasu! Se joutu poseeraan mun uuden Mango uikkarin kanssa, öynöy! Tykkään kovasti tosta uikkarin kuossista, mut näitäkin pitää hieman duunata. Toi kaula-aukko edessä ulottuu melkein napaan asti, eikä se peitä mun tissejä varmuudella. Siksi ajattelin ite kehitellä jonkinlaisen narusysteemin tohon eteen. Uskon,et uikkareista tulee paaljon paremmat, mitä ne aluks olikaan (jos siis osaan toteuttaa sen mielikuvan, mikä mun päässäni tällä hetkellä uikkareista on).

Siinä taisivat olla ostokset. Illalla pitää viel lukaista palautusohjeet Janin kanssa ja huomenna viedä paketti postiin.
Tänään jäin kotiin ja peruin koko Tampere-reissun. Muutoin on ollut ihan ok- inhimillinen olo, mutta kurkku äärettömän kipee ja ääni lähtee heti. Turha mun on matkustaa ja maksaa junamatkat yhdeksi päiväksi Kokkola-Tre-Tre-Kokkola, kun heti tuun takaisin. En voi mennä Fressiin, kun oon viel puoliterve, enkä viitsi mennä sairastuttaan sukulaisiakaan näin viimeisinä työviikkoina. Siirsin tatuoinnin 4.6 päivälle, kunhan toi tatuoija vastais sille lähetettyihin viesteihin (ei vastannut puhelimeen). Näillä siis mennään... kunhan kurkkukipu ja muut pöpöt häipyy perjantaihin mennessä, sillä silloin on kaverin MEGAbileet < 333 ja lauantainakin juhlitaan valmistuvaa kaveriani, eli pirskeitä tulossa oikein urakalla.







Nyt juomaan teetä ja jumittaan kullan kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti