keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Punainen Ruutupaita

Oon tässä venaillu, et ont- ohjaaja saa lähetettyä mulle kommentoituna mun opparin, jotta voin alkaa työstään sitä. Siinä ohella oon alkanut siivoilleen ja pakkaileen TAAS vaatekaappeja.




Aiemmin funtsin kaikki syksy- ja talvikuteet pois tieltä. Nyt yritän tsiikailla kuteet, joita en ennen kesä-heinäkuuta tuu pitään, niin pois. Sieltä kaapin pohjalta löyty kaikkee kivaa, mut nyt tää punainen ginan ruutupaita jäi päälle.
Harmittaa ginan laatu, kuten kuvistakin huomaa, etutasku on alkanut purkautumaan, vaikken paitaa ihan hulluna oo pitänyt :(




Harvemmin pidän kauluspaitoja kiinni, ja jos pidän, en pidä kaikkia nappeja kiinni. Kuitenkin tässä tulee pieni säväytys, kun paidan napittaa ylös saakka kiinni. Kaulan kohdalle sopis joku musta isohko rusetti, mut en löytänyt mun rusetteja (oonkohan pakannut ne jo iittalaan?). Joten laitoin sit vyön (varsinkin ko paita on melko isohko, oisko kokoa 44 vielä kaikenlisäks(?)).
Mä diggaan, ja paljon! Varsinkin nyt, kun aurinko meni viel pilveen ja sää olis just passeli tällaselle asulle. Tähän niskaan viel musta nahkatakki, ballerina ja ulos!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti