keskiviikko 16. toukokuuta 2012

ONT valmis!

Tänään on ollu khyl hektinen päivä taase!

Aamulla herätys klo08.45 ja huomasin tesktarin, jossa ont- ohjaaja jälleen kerran myöhästyy ja muuttaa tapaamisaikaa tunnilla eteenpäin. Ok, takaisin pehkuihin.

Klo 09.40 ylös ja aamutoimet kuumeisena. Koko aamupäivä iltapäivään saakka oli kyl ponnistelujen takana, sillä olo oli mitä hirvein. Lämpöä en mitannut, mut olo kertoi kaiken: kipeenä.

En antanut sairaudelle tänään armoa, sillä tänään mun tuli palauttaa opinnäytetyöni (ont) arvioitavaksi, eli se tulis saada viimeistä pilkkua päälle valmiiksi.



Klo11-13 tapaaminen ont- ohjaajan kanssa. Saatiin valmista, mut huomasin myös, kuinka paljon kaikke pikku paska korjailuja tekstissä, lähteissä ja liitteissä oli. Ja olin unohtanut puolet liitteistä ja kuvista himaan koneen työpöydälle (enkä ollu ladannut niitä tikulle). Vittu.

Tän jälkeen pikaisesti puolijuoksua himaan, nassuun sapuskaa (soitin janille jo koululta, et laitas ny jo kahvit tippuun) ja duunaileen opparia. N. 1,5 tuntia siinä meni hioessa ja talsin takaisin konsalle. Siellä menin tapaan atk-tukihenkilöä(!), joka neuvo mua kaikissa tekstin asetuksissa, ym. Ihan ääliöö, että yhtäkkiä pitäis osata wordin asetukset etu- ja takaperin unissaankin ja kikkailla kaikenmaailman kuvien ja linkkien kanssa, varsinkin kun oon tällanen todellinen tekniikan ihmelapsi (ironiaa). Onneks tuollaisia atk- tukihenkilöitä on, ja vielä voin vaan kiittää ja kumartaa tälle tukihenkilölle suuresti! Rauhallisesti ja loogisesti neuvoi ja opasti kaikessa. KIITOS!

Sitten vielä loppu viilaus (+ itsearvionnin täyttöä) ja palautus. Jesh! Nyt saa olla kirjoitus- ja asiavirheitä, mut mä oon palauttanut sen!!

Jani-kulta hieroo Teresan kuuppaa



Samalla reissulla tyhjennettiin Janin kaa mun lokerikko konsalla. Voi kun tulee niin outo fiilis tyhjennellä ja palautella kaikkea. Kaapistakin löytyi vähän kaikkea viimeisen 5 vuoden jäljiltä; nuotteja monta kymmentä kiloa, nenäliinoja, haarukoita, lusikoita, pussikeittoja, välipalapatukoita, sukkia, villapaitoja, huppareita, tampooneita, pattereita, ruuvimeiseli ja kaikkea muuta!

Tyhjennyksen jälkeen Janin kaa subwayhin vihdoin syömään! (elin myöhäiseen iltapäivään saakka räällä ja kahdella leivällä) Samalla reissulla käväisin katsoon Ginasta laukkua. Olin tsekkaillu tätä laukkua jo Ginan nettikaupassa, mut tällä viikolla huomasin, et kyseinen tuote on loppuunmyyty! NÖY! Mun on koko viikon pitänyt käydä tsekkaan, olisko laukku Kokkolan Ginassa, ja olihan se siellä! 2kappaletta jäljellä ja mie haalin itselleni toisen niistä, AH! Tää on NIIN kesäkassi 2012!

GT 29,90e
 Kaupasta ostin kaksi lehteä, jotka aijon lukea kannesta kanteen vapautuneesti, ilman huonoa omaatuntoa, että pitäis tehdä opparia. AH!
Nyt sairastan vielä tän flunssan pois ja suunnittelen reissua Tampereelle. Täällä pitäis huomenna siivota (riippuen mikä olo mulla huomenna on tän flunssan kanssa), sillä nyt kun ollaan sanottu vuokrasoppari irti, tänne tullaan tekemään näyttöjä. Eli kämppä ei voi olla kaaoksen jäljiltä, kuten se nyt on. Mut nyt voinkin jo ihan aikuisten oikeesti alkaa pakkaileen kaikkia kamojani ja vaik raijata niitä jo alas varastoon (josta ne voi helpommin heittää autoon sit muuttokuormaa kasatessa).



Tampereelle uskon matkaavani lauantaina, mut täytyy viel tsekata. Maanantaina 21.5 mulla alkaa jäsenyys Tampereen Fressiin, et vois silloin olla innokkaana menossa sinne. Ke 23.5 mul on tatuointi, ja sen jälkeen on heti lähdössä takaisin Kokkolaan (kaverin synttärit + tukan leikkausaika + ripsihuolto).
Pakko viel avautua mun menkoista ja ehkäisypillereistä. Oon syönyt n. 5 vuotta Yasminelle- pillereitä, jotka on sopinut mulle tosi kivasti. Välillä menkat voi ailahdella, mut nyt tammi-maaliskuun mulla tuli kahdet menkat kuussa!! Terkkari iski mulle uudet pillerit (Qlaira) käteen, ja oon syönyt niitä nyt melkein liuskan verran (=kuukauden). Mulla on n.2viikkoa naama kukkinut ko villipelto. Ja mä tunnen mun kasvot ja kasvojen ihon; tiedän mitä mikäkin finni meinaa. Esmes aina kun stressaan hulluna, mulle tulee kasvoille ja rintakehään(mihin mulle ei koskaan muutoin tuu) pienen pieniä finnejä ihan tajuttomasti! Niitä on kymmeniä ja kymmeniä, ne kestää sen max. 2päivää ja ovat tiposen tiessä sitten. Mut nyt mun kasvoilla on vähän isompia, oikein keltaisia finnejä ympäriämpäri. Vaikka oon säntillisesti puhdistanut ja kosteuttanut kasvoni, niitä ilmestyy kymmenen lisää aina seuraavana aamuna. Uskon tän johtuvan mun uusista pillereistä. Eikun siis pillerit taas vaihtoon, ja katotaan vaikuttaako moinen kasvojen ihoon mitenkään.



 Mä vaan oon niin onnellinen ton opparin jätön jälkeen! Vielä muutama pikkukakka lomake pitää täyttää ja palauttaa, mut pian oon valmitunut Musiikkipedagogi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti